Urimi me i bukur per ditelindje

Urime te shumta per nje dite speciale qe festohet nje here ne vit, Urime ditelindjen. Urimi im per ditelindjen tende eshte qe te vazhdosh ta duash jeten dhe kurr te mos ndalosh se enderruari. Andaj dashuria e jetes sime, Urime Ditelindjen dhe.

Per ty sot eshte nje dite shume e veçante andaj se bashku me gezimin dhe gjithe . Ti je duke e festuar ditelindjen tende, mirpo une dhe shume te tjere jane duke. Per ty sot eshte nje dite shume e veçante andaj se bashku me gezimin dhe gjithe. Shume urime per ty gezofsh edhe shume pranvera te tjera sespe me te vertete.

Urimi im eshte qe ne ditelindjen te jesh e lumtur dhe gjithmone te jesh e lumtur . Përshëndetje dhe miresevini ne seksionin me urime per ditelindje te. Bëjeni këtë ditë të veçantë me fjalët e duhura! Per ditelindjen tende desha te te dhuroja dicka te vecante, te kendshme, fantastike,. Etichette: sms per ditelindjen, sms urimi ditelindje, urime ditelindjen sms,.


Me lule ne dor me respekt shpirtror me dashuri te vertet urime ditlindjen per jet. Urime Ditëlindjen Dashuria ime e pamundur sipas teje flv - Duration: 3:55. Pershendetje,kerkoj disa urime per ditlindje me duhet shum,nese dini ndonje ju lutem te.


Ku humbi urimi i bukur shqip U befsh 1vjec!

E dashure vajza ime sot eshte dita me speciale per ty, eshte koha per te ngrene embelsire dhe te kendojm disa kenge mjafte te bukura.

Commenti

Post più popolari